Ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία το προπονητικό camp του ΠΑΟΚ Κω, το οποίο πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την ΠΑΕ ΠΑΟΚ, με τη συμμετοχή δεκάδων νεαρών ποδοσφαιριστών που είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μια ξεχωριστή ποδοσφαιρική εμπειρία και να δουλέψουν υπό τις οδηγίες των προπονητών της ομάδας της Θεσσαλονίκης.
Στο φινάλε του camp, ο τεχνικός διευθυντής της ακαδημίας του ΠΑΟΚ Κω, Παναγιώτης Πηλιγκός, ευχαρίστησε θερμά τους προπονητές της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Αντώνη Κρινίτσα, Νικόλα Μπόγδανο, Δημήτρη Ταξίδη και Μιχάλη Χριστάρα, για την παρουσία τους, τη συνεργασία και τις πολύτιμες γνώσεις που μετέφεραν στα παιδιά.
Παράλληλα, εξέφρασε τις ευχαριστίες του προς τους γονείς για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στον σύλλογο, αλλά και προς όλους τους νεαρούς αθλητές για τη συμμετοχή, τη διάθεση και την προσπάθειά τους καθ’ όλη τη διάρκεια του camp.
Στο πλαίσιο της τελετής λήξης πραγματοποιήθηκαν τιμητικές βραβεύσεις. Πλακέτες απονεμήθηκαν στους προπονητές της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, ενώ ξεχωριστή τιμητική διάκριση έλαβαν ο προπονητής του ΠΑΟΚ Κω, Σπύρος Οχτάρας, ο υπεύθυνος ακαδημιών του συλλόγου, Σταύρος Κωτσόπουλος, καθώς και ο υπεύθυνος των δημοτικών γηπέδων, Στέργος Χατζηστέργος.
Τιμήθηκε επίσης ο αντιδήμαρχος Παιδείας και Αθλητισμού, Παναγιώτης Χατζηχριστοφής, ο οποίος συνεχάρη τον ΠΑΟΚ Κω για τη διαρκή προσπάθεια που καταβάλλει στην ανάπτυξη του ποδοσφαίρου στο νησί. Παράλληλα, αναφέρθηκε με ιδιαίτερα θερμά λόγια στον Παναγιώτη Πηλιγκό και τον Σταύρο Κωτσόπουλο, τονίζοντας πως με συνέπεια, όραμα και καθημερινή δουλειά προσφέρουν σημαντικό έργο στις ακαδημίες του συλλόγου.
Το προπονητικό camp ολοκληρώθηκε αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μία χρονιά την εξαιρετική συνεργασία του ΠΑΟΚ Κω με την ΠΑΕ ΠΑΟΚ και τη διαρκή επένδυση στην εκπαίδευση και την εξέλιξη των νεαρών ποδοσφαιριστών.
















