Μια εντεκάδα αθλητές ανακοίνωσε η ομάδα της Α.Ε Δικαίου αφού ανανέωσαν την συνεργασία τους με τους «κυανόλευκους» σχεδόν όλοι οι παίκτες που φορούσαν την φανέλα της ομάδας και την περασμένη σεζόν.
Αναλυτικά:
Το Δ.Σ. της Α.Ε. Δικαίου ενόψει της επερχόμενης αγωνιστικής περιόδου ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τους εξής αθλητές του ανδρικού τμήματος: Χατζημάρκου Παναγιώτη, Σορώτο Βαγγέλη, Λάμπρου Νίκο, Κοντογιάννη Γιώργο, Νικολάου Νίκο, Παπαποστόλου Σέργιο, Σπανό Νίκο, Δανελλάκη Βαγγέλη, Κοντό Αποστόλη, Τσαγγάρη Γιώργο, Τσαγγάρη Σάββα. Ευχόμαστε σε όλους καλή αγωνιστική χρονιά με υγεία!



