Στη Δόξα Καρδάμαινας θα συνεχίσει και τη νέα αγωνιστική περίοδο ο Άγγελος Ζιώγας, με την ομάδα να ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας των δύο πλευρών.
Ο σύλλογος συνεχίζει τον σχεδιασμό του ενόψει της νέας σεζόν, κρατώντας στο ρόστερ του έναν ακόμη ποδοσφαιριστή, με στόχο να παρουσιαστεί ανταγωνιστικός στο νέο πρωτάθλημα.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε την ανανέωση της συνεργασίας μας με τον Άγγελο Ζιώγα!
Ευχόμαστε στον Άγγελο καλή ποδοσφαιρική σεζόν, με υγεία και χωρίς τραυματισμούς!



